۱۴فروردین۱۴۰۰ شنبه

آیا در طول روز دچار اضطراب انتخاب می شوید؟
بعضی از روزها آنقدر دچار این تجربه می شوم که دیگر تصمیم می گیرم هیچ کاری نکنم و آن روز را فقط به تفریح بگذرانم. آخر شب از این اتفاق خیلی آزرده می شوم، تصور می کنم که من نتوانستم بر حس ترس خودم غلبه کنم.
گاهی میان هزاران کار سردرگم می مانم و هیچ کدام از آن هزاران کار را انجام نمی دهم. بالاخره روز تمام می شود و من می خوابم.گاهی وقت ها قبل از خوابیدن پسرم تصمیم می گیرم او که خوابید کلی کار انجام دهم و برنامه می چینم ولی او که می خوابد من آنقدر خسته هستم که توان کار ندارم.
گاهی اوقات صبح زود بیدار می شوم، تا قبل از بیدار شدن پسرم کارهایم را انجام دهم. او بیدار می شود و من هنوز تصمیم نگرفته ام چکاری انجام بدهم. این خودش به شدت مرا آزار می دهد و من احساس ناامیدی می کنم و این بسیار آزار دهنده است.

چندبار پیش آمده که به خاطر فرار از تصمیم گیری به پرسه زدن در موبایل پناه برده اید؟
بسیار بسیار این اتفاق افتاده است. گاهی فکر کرده ام یا شاید خودم را غول زدم که کمی در موبایل باشم خستگی ام در برود تا بهتر بتوانم تصمیم بگیرم.ولی ساعت ها وقتم در موبایل گذشته و من باز نتوانستم تصمیمی بگیرم و ساعت ها زمان را از دست دادم. این کار بیشترین انرژی منفی رو همیشه به همراه داشته است. در زمان پرسه زدن در موبایل من کلی انرژی از دست داده ام، مغزم خسته شده است.

برای انجام پروژه فروردین ماه به چه کارهایی نه می گویید؟
پرسه زدن زیادی در اینترنت، تلوزیون، نقاشی
برای انجام دادن کار فروردین باید تمرکز داشته باشم تا تمام شود. چون اگر تمام نشود خیلی از کارها عقب می افتد من می مانم.

آیا می توانید برنامه امروز را خلوت کنید؟
مهمترین و اصلی ترین کاری که امروز دارم پیاده سازی مصاحبه است. در اولین فرصت مشغول چنین کاری خواهم شد.
چون اتمام این کار تمرکز مرا بالا می برد و بهتر می توانم تصمیم بگیرم.

۸خرداد ۱۴۰۰ شنبه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *