یک روز صبح از خواب بیدار می‌شوی

دوست داشتم همه چیز طبق برنامه پیش برود. ولی امروز همه کارها طبق برنامه پیش نرفت. همه‌اش تقصیر خواب و صفحه های رنگی اینستاگرام است. من خیلی کم پیش می‌آید که زیاد بخوابم ولی مدتی است بدنم شدیداً نیاز به خواب پیدا کرده‌. به طوریکه بی اراده به خواب می روم.

زیاد علاقه‌ای به گشتن در اکسپلور ندارم در پیج و استوری های فالورها میچرخم. این خودش کلی از من انرژی میگیرد. باید بتوانم جلو خواب و اینستاگرام را بگیرم.

گاهی لازم است که بیخیال برنامه‌های روز شد و اجازه داد برنامه‌ها درست پیش بروند ولی فکر نکنم بشود همیشه این کار را کرد.

گاهی وقت و زمان را خودمان به هدر می دهیم. وقتی برنامه ریزی درستی برای خودمان نداریم، وقتی اولویت بندی نمی کنیم، وقتی موجی دارد مرا با خودش می برد من نمی توانم با او کات کنم.

مدتی است دارم فکر می کنم چقدر در خلوت خودم زمانم را کنترل می کنم؟

چقدر در خلوت خودم می توانم اولویت های خودم را کنترل کنم.

الان که دارم این مطلب را به روز رسانی می کنم، دو هفته است که با روش ترکیبی بولت ژورنال و روش برنامه ریزی استاد کلانتری پیش می روم. https://arefehaghli.ir/1157 این روش را می توانید در نوشته زیر بخوانید. هفته اولی همه چیز سخت پیش رفت. راستش خودم هم زیاد برای خودم سخت نگرفتم.

ولی هفته دوم که سه روز است شروع شده همه چیز خوب دارد پیش می رود.

روش بولت ژورنال را از کتاب بولت ژورنال یاد گرفتم ولی فعلاً درگیر برنامه ریزی تخصصی بولتی نشدم. از ماه بعد که هفته آینده می خواهد شروع شود می خواهم کمی تخصصی تر پیش بروم.

میام و بیشتر درمورد بولت ژورنال می نویسم.

۱۳بهمن ۱۴۰۰ چهارشنبه

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *